Daulat Tuanku

Daulat Tuanku
"KESEDARAN"

May 5, 2011

MELAYU KERANA KETURUNAN

AHLI-AHLI PEKASA HULU LANGAT akan menentang budak keparat Azmin Ali ini, kami akan pastikan  kemusnahan diri dia dan kuburkan politik dia di dalam PRU 13 nanti. Budak ini dengan nada keangkuhan  mengeluarkan kenyataan2 terhadap bangsa Melayu. Dia sanggup menyatakan niat  untuk memusnahkan  PERKASA yang berjuang untuk memilihara hak-hak bangsa Melayu.

Dia bersama ketuanya berserta pengikut2 setia mereka adalah jenis "MELAYU KERANA KETURUNAN", tapi jiwa dan semangat kemelayuan sudah tidak ada lagi di dalam diri mereka. Sebab itu lah dia sanggup mengadaikan diri mereka kepada DAP, sanggup melanggar kemuliaan rumah Allah dan sanggup memusnah bangsa Melayu demi kepentingan cita2 mereka. 


Kami Ahli Hulu Langat  yang terdiri dari kelompok Melayu akar umbi melihat dan berpendapat,  kenyataan untuk mengharam kan PERKASA sekira nya mimpi dia untuk menawan Putrajaya menjadi realiti, adalah satu kenyataan bersebab kan keadaan PKR semasa yang DESPERATE untuk mendapat sokongan bangsa bukan Melayu.  Memandangkan dalam suasana politik masa kini, mereka melihat sokongan2 orang Melayu terhadap dia dan juga PKR semakin lama semakin banyak penurunanya, menjelang PRU 13 ini. Dia dan partinya berpendapat salah satu sebab pernurunan sokongan2 terhadap mereka, adalah   bersebabkan kemunculan PERKASA.


Agenda PERKASA untuk PENYATUAN BANGSA MELAYU di pandang oleh mereka sebagai satu ANCAMAN besar. Agenda Penyatuan di lihat akan memberikan kesedaran pada bangsa Melayu dan dengan kesedaran ini dipandang akan menjadi pemusnahan segala cita2 dan mimpi2 mereka untuk mengambil Putra Jaya.

KAMI HULU LANGAT BERJANJI AKAN MENETANG DAN MEMUSNAHKAN AZMIN ALI DAN SIAPA JUGA MELAYU YANG INGIN MEMUSNAHKAN PERKASA DAN PERJUANGAN KAMI UNTUK MEMILIHARA HAK HAK KAMI, SEPERTI YANG TELAH DI PERSETUJUI.

No comments:

Post a Comment