Daulat Tuanku

Daulat Tuanku
"KESEDARAN"

May 20, 2011

MANA DIA AMK (ANGKATAN MANUSIA KELIRU)?


PERKASA DI PEJABAT UTUSAN MELAYU

PERKASA sudah berkali-kali memberi amaran pada mana2 pihak baik pun parti politik atau pun orang individu yang berbangsa Melayu, atau pun bukan Melayu untuk hentikan bermain api dengan isu2 seperti Hak-hak Keistimewaan orang Melayu, Agama dan Raja.Raja. yang di anggap sangat sensitif dan boleh memberi implikasi buruk terhadap keamanan negara.

Pada hari ini, Perkasa telah turun beramai-ramai dengan penuh semangat untuk mempertahankan sebuah media masa Melayu yang telah mempunyai sejarah serta peranan pada Bangsa Melayu dan negara sejak zaman kemerdekaan kita lagi. UTUSAN MELAYU adalah media yang memperjuagkan Agama, Bangsa dan Negara.

Angkatan Manusia Keliru AMK dari parti Keadilan Rakya telah mengwawarkan kenyataan di dalam Malaysian Insider dan beberapa media lain, hasrat mereka untuk berdemonstrasi serta mahu menganyang Utusan Melayu pada hari ini selepas solat Juma'at.  Juga mereka telah mengeluarkan kenyataan, bahawa mereka sedikit tidak gentar sekira adanya kehadiran PERKASA yang ingin mempertahan kan Utusan Melayu pada hari ini.

Malangnya kami PERKASA sungguh kecewa dengan Angkatan Manusia Keliru ini, kerana tidak kehadiran mereka seperti mana di wawarkan. Mereka ini bukan hanya KELIRU tetapi juga PENGECUT...  Dan sekarang mereka telah mengeluarkan kenyataan pada petang tadi sebagai alasan bahawa rancangan mereka telah di sabotajkan. Ini lah dia corak politik menipu rakyat yang diamal dan diajarkan oleh Ketua mereka yang kita lihat banyak bersandiwara, suka memberi alasan demi alasan dengan menyalahkan orang lain untuk MENEGAKAN BENANG YANG BASAH supaya mendapat SEMPATI RAKYAT.


PERKASA HULU LANGAT MENGUCAPKAN SYABAS PADA SUA PERKASA PUSAT, YDP  PERKASA NEGERI SEMBILAN, YDP PERKASA WILAYAH PERSEKUTUAN, YDP PERKASA PERAK DAN MANA BADAN NGO JUGA BUKAN NGO YANG HADIR BERSAMA DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

JUGA KAMI UCAPKAN SYABAS DAN TANIAH PADA YDP SELANGOR, PENGURUSI DAERAH KELANG, PENGURUSI DAERAH PETALING PERDANA, PENGERUSI DAERAH PETALING, PENGURUSI DAERAH GOMBAK DAN PENGERUSI HULU LANGAT KAMI. 

Pada nama-nama senarai perkasa di atas, dan juga yang hadir bersama, pada mu lah kami bergantung untuk memperjuangkan dan memilihara masa  depan anak2 Bangsa Melayu.  

No comments:

Post a Comment