Daulat Tuanku

Daulat Tuanku
"KESEDARAN"

May 6, 2011

AGENDA DAP YANG SEBENAR

Ramai yang sudah melihat senarai Kabinet Bayangan Pakatan Rakyat Sarawak. Dan ternyata, apa yang dipersembahkan kepada rakyat Sarawak ialah, PENJAJAHAN SEPENUHNYA OLEH CINA ke atas umat Islam dan Bumiputera Sarawak!!!

Natural Resources and Good Governance
Wong Ho Leng



Land Development and NCR Affairs
Baru Bian
Finance
Chong Chieng Jen
Local Government
Ling Sie Kiong
Tourism, Heritage and Environment
See Chee How
Rural Development
Chiew Chiu Sing
Industrial Development
Yap Hoi Liong
Public Health
Dr Wong Hua Seh
Social Development and Woman Affairs
Violet Yong Wui Wui
Public Utilities
Wong King Wei
Infrastructure Development and Communications
Chiew Wang See
Agriculture
Ting Tze Fui
Housing and Urban Development
Fong Pau Teck
Consumer Affairs
David Wong Kee Woan
Religious Affairs and National Unity
Ali Biju and Haji Adam

Mana nama Bumiputera-Islam dan Bumiputera-Bukan Islam dalam senarai kabinet bayangan tersebut? Kecuali Baru Bian, Ali Biju dan Haji Adam yang mengisi jawatan kurang penting, nama-nama Bumiputera untuk jawatan-jawatan yang lebih penting, nampaknya tidak muncul langsung.

Dan melihat kepada senarai kabinet bayangan DAP, Sarawak adalah sebuah negeri Cina di mana kaum Bumiputeranya tidak wujud langsung!!!

Itulah gambaran sebenar betapa TIDAK RASISNYA DAP. Bumiputera yang merupakan kelompok terbesar di Sarawak, hanyalah anjing kurap buat DAP. Bumiputera bagi DAP hanyalah anjing-anjing yang digunakan untuk memangkah undi buat mereka. Manakala pengisian jawatan, hanya boleh dilakukan bagi orang yang mempunyai nama Cina!!!

DAP di mana-mana pun, akan menunjukkan belang yang sama. Lim Guan Eng, mengatakan DAP adalah parti berbilang kaum, tetapi jawatan-jawatan utama dalam DAP Pusat, semuanya diisi oleh nama Cina dan selagi boleh mengelak daripada diisi oleh nama-nama bukan Cina.

Chauvinist tersebut telah pun memperlihatkan belang mereka yang sebenar ketika 11 bulan Pakatan Rakyat mentadbir Perak. Nama Melayu hanya untuk jawatan kurang penting. Manakala jawatan-jawatan yang mempunyai bajet besar dan sangat penting, semuanya disapu oleh Cina.

Di Pulau Pinang juga, keadaan yang serupa. Manakala di Selangor, DAP menguasai kesemua portfolio yang penting terutama sekali yang berkaitan dengan perindustrian!!!

Senario itulah yang akan berlaku di Malaysia apabila Pakatan Rakyat berjaya menjatuhkan UMNO dan Barisan Nasional. DAP tidak akan bersungguh-sungguh kalau bukan untuk merompak dan menjarah seperti yang mereka lakukan di Pulau Pinang, Perak dan Selangor.

Untuk kaum Bumiputera-Melayu meneruskan hidup, mereka perlu merayu, menagih simpati dan sisa-sisa makanan anjing peliharaan para pemimpin DAP seperti yang sedang berlaku di Ampang, Selangor!!!

Dan Lim Guan Eng sudah pun mempraktikkannya apabila kontraktor Kelas F yang sememangnya untuk Bumiputera, perlu dirampas dan dibuka sepenuhnya. Manakala kontraktor Kelas A, perlu kekal di tangan Cina!!!

Kami Perkasa Hulu Langat mengangap orang-orang Melayu yang berkerjasama dengan DAP, adalah pengkhianat Bangsa dan Agama. Kami menyeru pada mereka untuk fikir-fikirkan lah dan kembali berjuang di landasan Bangsa dan Agama menerusi agenda PENYATUAN BANGSA MELAYU.


petikan: Daripada The Flying Kick

No comments:

Post a Comment