Daulat Tuanku

Daulat Tuanku
"KESEDARAN"

Sep 12, 2010

Perkasa Hulu Langat menggangap keyataan yang di buat oleh TEKU ADNAN Setiausaha Agong UMNO menunjukkan bertapa lemah nya UMNO yang sangat-sangat berharap untuk mendapatkan undi bangsa lain... sampai sanggup membuang bangsa sendiri.

Adakah manusia ini masih relevan pada orang Melayu, diri nya sendiri telah di libatkan dalam kes VIDEO LINGAM. Manusia-manusia seperti dia, Khairy Jamaluddin dan Nazri Aziz, kami anggap Melayu yang takutkan bayang-bayang nya sendiri, adakah ini jenis pemimpin-pemimpin yang kita harapkan untuk memperjuangkan Melayu, manusia yang telah di beri makan sampai gemuk oleh rakan niaga nya Vincent Tan. Adakah kita Melayu perlu orang sebegini yang kita harapkan untuk memimpin kita dan memperjuangkan dan mempertahankan hak-hak anak cucu kita?

Mari lah kita bersama menolak pemimpin-pemimpin Melayu sebegini. Perkasa Hulu Langat berdiri teguh dalam perjuangan dan menyokong pemimpin kami. Kami tidak gentar dengan manusia seperti mereka ini mau pun UMNO. Kami juga meminta pemimpin kami Tok Yim supaya memulakan gerakan untuk menghapuskan orang Melayu di dalam UMNO yang telah banyak merosakan bangsa mereka sendiri diatas keangkuhan mereka, perangai tamak mereka dan mau berpegang pada kuasa...

Sudah tiba masanya umat Melayu bersikap kurang ajar bila berhadapan dengan pemimpin pemimpin sebegini yang hanya tau mengaut kekayaan untuk diri sendiri dan bersandiwara menghadapi rakyat marhaen.Pemimpin munafik tidak beramanah ini harus di tolak baik didalam kepimpinan Umno maupun di PRU13.

Melayu sudah tidak perlu lagi berlapik kata hanya kerana ingin menjaga hati pemimpin.Semangat Jebat harus ditanam kembali dihati setiap umat Melayu yang cintakan kesinambungan bangsa ini.

RAJA ADIL RAJA DISEMBAH
RAJA ZALIM RAJA DI SANGGAH.

No comments:

Post a Comment